onsdag, oktober 19

KS

Med regjeringsskifte følger at en rekke personer får nye jobber eller posisjoner. Mine arenaer gjør at jeg ikke er en del av denne kabalen, bortsett fra litt indirekte. Jeg sitter i sentralstyret i KS - Kommunesektorens interesse- og arbeidsgiversektoren, og medlemsorganisasjonen for alle norske kommuner og fylkeskommuner. Det gir en unik mulig for innsyn og innflytelse på kommunesektorens og dens saksområder.

Foran mandagens sentralstyremøte ga Åge Rosnes, SV-er og medsentralstyremedlem, beskjed om at han skulle bli statssekretær i Kunnskapsdepartementet. Det får direkte følger også for meg, i det jeg da må overta vervet som medlem av sentralstyrets arbeidsutvalg. Noe merarbeid blir det, bl.a. ved at jeg nå er fast deltaker i konsultasjonsmøtene med regjeringen, hvor jeg for så vidt allerede har møtt noen ganger.

Fortsatt muligheter til å fylle opp en fra før av full møtebok.....

Comments: Legg inn en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?